AllihARTASDAY

Hejsan hopps!
Igår var det en jätteskoj dag (Kan inte tänka mig att det var fredag den trettonde!?) Vi gick på gården så fick vi gå till Hallen, där gjorde vi lite framåtvolter på en slags pinne...vet inte vad den heter xD
Sen hängde vi i ringar och hade askul och i slutet (När stackars Olivia hade gått) Så gjorde vi volter som bara den och fatta vad jävla kul det var för....Ja. Dana och jag har bestämt oss för att göra det oftare, och jag har träningsverk som faan idag. Skulle följt med Ida till Stock idag men jag orkar inte, ska väl stanna hemma och förhoppningsvis vara med Dana, ska ringa henne snart. Ska röja upp lite på mitt rum också, ska väl försöka få tillbaka mina saker från Anguz sen.  Alla hjärtans dag är det ju idag också...:P
Har fått ett kort från Saga och ett av Ida, har gett mamma ett och ska ge momma :P
Nää, nu ska jag gå o röja upp på rummet. Sen ska jag ringa Danil och ...vi kanske ska hitt på nå....Ja, men hejdå och glad alla hjärtans dag :D

♥♥♥♥♥♥♥♥
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: