ASDFGHJKLÖÄ

Hej ! Har inte skrivit på ett tag... Men idag var jag på stan med Ida, köpt: Tröja från H&M Ansiktsvatten Sminkbortagning Två hårband.. Badsalt Body lotion D var d Ja, idag slutate vi tidigare för att lärarna skulle på konferens...YESS Så jag och Ída ville gå på stan så då gjorde vi det :D Hon köpte en väska och en munkjacka. Hehe, idag skulle jag bada och använda badsaltet så då tände jag ljus o d var mysigt :D Ja, d är väl vad jag har gjort idag...Har snott mammas rispåse för jag hade satans ryggont och det var jävligt skööööönt Och på Måndag är det Ängsmomilen/Ängsmoskidan, jag tror aatt jag går då, ja har ju inget annat val, joo att låna på skolan men det tänker jag verkligen inte göra. Får helt enkelt gå.. men godnatt :D
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: