Day....

Shohopp...
Idag Vare Svenska och nu behöver jag inte spela sketcher längre, yay, istället blev det en tråkig pjäs, men den är iaf bättre än sketcher...
Sen var det So och det var...Inte kul...
Sen vare Matte, och det var tråkigt som vanligt, TRÅKIGT TRÅKIGT TRÅKIIIGT!
Sen Idrott och badminton - Idrott är Fun...
Och efter skolan så var jag med Dana & Ida, vi snackade om smalt folk, kollade i elloskatalogen och tränade inför Engelskaprovet imorn som inte kommer att gå såå jävla bra... men man måste ju försöka så man får väl se hur det går. Önskar att man inte började åtta varje dag, hellre typ kvart i nio...Fast då hade man ju fått gå i skolan till typ 16 Och det är inte lika funny, nu ska jag gå och träna på engelskan, ....ja och så ska jag väl ...nånting, de får man se, haha.
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: