För Faan Zigge!

Ja..Han har ju flyttat, men nu det värsta, han har börjat pissa inne och dom ska avliva han! Faaaan, han stört-trivdes ju, men inte längre, är det bara Nemo som har vett och fáttar! Men egentligen... Om jag skulle pissa i våra sängar skulle dom väl inte avliva mig!? Ja...fast det är ju ett djur, men dom är väl lika mycket värda som mig? Fan, inte är man väl glad nu...hur faan...han som hade det bra... Och det är väl ingen annan som vill ha han nu antar jag...Varför måste haaaaaan, kan dom inte ge han en chans och hoppas på att han slutar, umgås med han och så, fast det kanske dom redan gör..:/ ÅH! Aja,.. Idag är det Fettisdagen, och mamma fyller år :D<3 OCH På fredag får jag 1000 kronor av pappa, ska köpa kläääääder :D Åh...dumma Zigge...han måste fan sluta... Tur att Nemo har vett i skallen iaf, hade hoppats på Att Zigge också haft d...:( Aja...hadenajs...Ska snart gå ut på en promenad med Ida<3
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: