Igår och Idag...

Hej! Nu har jag kollat in massa bloggar och blivit störtirriterad på alla invecklade ord som jag inte förstår... Igår sov ju Dana och Ida hos mig, jag och Ida r fortfarande med varann... Vi har kollat lite på en film och så... Vi har suttit vid datan i princip hela tiden och Jag skrev en låt som Ida tyckte blev bra...jag blev nöjd på vissa ställen... Nu sitter Ida i min säng och ritar och ...vi pratar om att börja i en kurs... Ja...sen så vettefan vad vi ska göra...tihii, kolla klart på filmen kanske... Just det... Igår följde jag med Saga på stan och hon köpte lite saker, och blev jättestolt haha Själv hade jag inte mycket pengar kvar men jag köpte hårsnoddar och Godis :D Ja.. det är väl det jag har gjort. Igår grillade jag, Ida och Dana marschmallowsr ovanför stearinljus :D Samtidigt som vi lyssnar på EMD, så nu är det våran minneslåt. Sen gick jag och Ida till Kiosken och köpte chips och dip, samtidigt som vi åt godishalsband...
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: