Rolig daag ! :D<3

Hej! Idag har det varit en rolig men...aggresiv dag. Har gjort illa mig på måånga ställen: Emil tog Antons Power King och jag skulle "stoppa" han och det var precis vid dörren,han slet sig loss och jag fastnade mellan han och dörren, skrapade upp lite och fick en bula/Blåmärke. Sen höll jag på o picka Ida, då knuffade hon ner mig från ett bord, då fick jag ooont i ryggen, då drog Frida mig i Handen och det gjorde också ont, och ida stog på min rumpa, mina ben och lite så, Sen kom Emil och Ställde sig på...knävecket och d var inte skönt. Sen skulle jag gå och hämta pingisracket i skåpet, då råkade Petro Kasta en bandyboll på min axel, och så vidare... Jag och Dana var på gården i kväll, vi satt i kiosken och Spelade GH... Jag och Midas har tagit en massa knäppa kort också...:P Imorron ska vi till hallen och d ska bli najjs. På torsdag ska jag klippa migg :D Och min lilla TYRAbEJB Ska få valpar :D Yay, ska stjäla en faktiskt... Jahopp...Emil är vikarie för Mojo den här veckan, vi fick se en film från när han hade bott i USA, massa bilder och filmer. Den var kul att se... Han snackade en massa, och han har bott där i två år, och ska tebaks om två veckor...Jaja...Nu ska jag väl läsa lite bloggar och sen gå o lägga meej :D Gonaaatt :D
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: