Almdalen

Hej! Ska följa med Dana till Almdalen över helgen, ska bo i en stuga och åka en massa skoter :D Ska åka bil till Hotagen och Sen tre mil till Almdalen tror jag... Har packat klart nu och väntar på att Dana ska komma och säga att hennes moffa har kommit... Japp...kommer ta med kameran kanske, men mamma vill också ha batterierna om Tyra föder... Mm...Sen då...? :D Igår var jag med Johanna och Ange, sen på kvällen var vi med Ida när Johanna skulle till Åre... Och vi åkte på¨badet, där Dana var med sin familj...Men vi åkte kana och allt möjligt, det var askul...Kanan var roligast, kändes som en berochdalbana i blåa när jag åkte först och Ida höll i mina fötter och Ange Idas... Nä nu ska jag gå och hämta mobilen och det... Hejdå<3
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: