En Süber Bra Rubrik.

Hejhej! Har jag skrivit att...? Jag var iaf på stan häromdan som jag säkert inte skrivit. Och igår var jag och Dana på bafdet och ahde svinkul! Haha, såå kul faktiskt och vi...Gjorde skojjiga saker och kastade badbollar på Eddie som vi träffade där (våran träslöjdslärare) Sen så ville vi åka på han i kanan, då gjorde vi det. Stackarn. xD. Men idag har jag ugglat hemma, jag och Saga gick ut och...Saga åkte skidor och jag snabbgick, joggade och promenerade. Men nu ska jag äta... Ska äta Korv, Potatis och Morots-stuvning om det var något ni ville veta... Om ni vill så ...skriv gärna en kommentar, kan jag läsa din blogg och lägga till i länkar om du lägger till i dina länkar ;D
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: