Yess :D

Hej! Zigge hade bara urinvägsinfektion...braaa...:) Ja, i fredags så var jag på stan, köpte en munkjacka och mjukisbyxor. Så var jag på badet med pappa i lördags... Nu är det looooooooov:D<3 Nån som vill hitta på nåt? Aja, har i alla fall sett på guldkompassen nyligen, faktiskt så var den bra :D<3 Igår såg jag, mamma och Andreas på Benjamin Button filmen, den var asbra, dåligt gjord i början tycker jag och det verkade nästan som en HPfilm i början...Men den var faktiskt bra, men inte i slutet, den var inte superb i slutet men den var väl okej, annars var den Überbra:D<3 Och nu har jag inget att göra så jag nördar väl här vid datan, kollar bloggar(Sagas också :D) Och...Lite sånt :D Hade gött
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: